[Revelation] Jak dobrze zacząć?

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

Dobra. Postać zrobiona. Wyszła nawet ładna – konkretne nogi, nieprzyzwoity biust i ładna buźka, jestem w stanie patrzeć na nią kilka godzin dziennie. Można zaczynać. Co teraz? O, pierwsze zadanie…

Tak zaczyna się przygoda każdego mężczyzny w Revelation (paradoksalnie, kobiety pewnie przykładają do cielesności bohatera mniej wagi, niż mężczyźni). Bez względu na płeć gracza, liczy się fakt, iż mamy naszą postać i rozpoczynamy niesamowitą podróż po świecie Nuanor. Jak zrobić to dobrze, aby potem nie żałować? Na co uważać, o co dbać i czego nie robić? Postaram się pokrótce wyjaśnić podstawy, które powinny ułatwić Wam pewny start. Poradnik ten będzie się na bieżąco powiększał, dlatego zaglądajcie tu co jakiś czas.

Początkowo rozwijajcie postać poprzez wykonywanie zadań.
Zaprzyjaźnijcie się z panelem misji dziennych / tygodniowych.
Regularnie odbierajcie prezenty.
Wykupiliscie Founder Pack? Pobierzcie przysługujące Wam przedmioty.
Jesteście złomiarzami i zbieracie wszystko? Przyda Wam się dodatkowy ekwipunek.
O co chodzi z Hot Springs?
Zdobywam różne karteczki, monetki, insygnia. Jakie tu są rodzaje waluty?
Dlaczego Bronze Shards są takie ważne?
Ascension Essence - exp w czystej formie. Zużywać, czy trzymać?

PS. Dziękuję za wsparcie członkom gildii, a szczególne podziękowania wędrują do Azuki. Bez Ciebie ten poradnik by nie powstał.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

Voolf

Redaktor Naczelny i grafik w GameStone.pl, fotograf z zawodu, "pan od fikołków" z wykształcenia. Za sprawą posiadania dwóch teściowych traktuje wszystko z przymrużeniem oka. Specjalista od spraw beznadziejnych.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Ci najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij